Dba o treści na stronie internetowej i opiekuje się mediami społecznościowymi. Tworzy, opracowuje i redaguje teksty oraz przygotowuje infografiki.
Ukończył kulturoznawstwo w Instytucie Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego i psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Pracował w instytucjach kultury. Jest dziennikarzem i krytykiem filmowym. Regularnie publikuje w miesięczniku „KINO”.
Dba o treści na stronie internetowej i opiekuje się mediami społecznościowymi. Tworzy, opracowuje i redaguje teksty oraz przygotowuje infografiki.
Czytaj więcej
Zwiń
Ukończył kulturoznawstwo w Instytucie Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego i psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Pracował w instytucjach kultury. Jest dziennikarzem i krytykiem filmowym. Regularnie publikuje m.in. w miesięczniku „KINO”.
Uczniowie i uczennice szkół średnich coraz częściej chcą działać dla swojego otoczenia. Jak mądrze ich w tym wspierać? Czego Twoi uczniowie i uczennice mogą nauczyć się dzięki nowej edycji projektu Civic UP! Academy i dlaczego warto podzielić się w klasie informacją o tym wydarzeniu?