Z organizacją związany od 2005 roku, od 2018 jest jej prezesem. Ekspert edukacyjny, z wykształcenia doktor socjologii (Uniwersytet SWPS) i politolog (Uniwersytet Warszawski).
Zajmuje się m.in. rozwojem kompetencji przyszłości, strategiami wprowadzania oddolnych zmian w szkołach oraz edukacją obywatelską i edukacją o polityce. Autor publikacji naukowych i ekspertyz, a także publikacji metodycznych i przewodników dla nauczycieli oraz dyrekcji szkół. Inicjator i twórca programów edukacyjnych i programów doskonalenia dla placówek oświatowych.
Członek Rady Programowej Centrum Nauki Kopernik. Uczestnik programu International Visitor Leadership Program Departamentu Stanu USA. Absolwent Leadership Academy for Poland.
Jako ekspert współpracował m.in. z Ministerstwem Edukacji Narodowej, Instytutem Badań Edukacyjnych, Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Ośrodkiem Rozwoju Edukacji, Programem Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (United Nations Development Programme) i wieloma organizacjami pozarządowymi.
Z organizacją związany od 2005 roku, od 2018 jest jej prezesem. Ekspert edukacyjny, z wykształcenia doktor socjologii (Uniwersytet SWPS) i politolog (Uniwersytet Warszawski).
Zajmuje się m.in. rozwojem kompetencji przyszłości, strategiami wprowadzania oddolnych zmian w szkołach oraz edukacją obywatelską i edukacją o polityce. Autor publikacji naukowych i ekspertyz, a także publikacji metodycznych i przewodników dla nauczycieli oraz dyrekcji szkół. Inicjator i twórca programów edukacyjnych i programów doskonalenia dla placówek oświatowych.
Czytaj więcej
Zwiń
Członek Rady Programowej Centrum Nauki Kopernik. Uczestnik programu International Visitor Leadership Program Departamentu Stanu USA. Absolwent Leadership Academy for Poland.
Jako ekspert współpracował m.in. z Ministerstwem Edukacji Narodowej, Instytutem Badań Edukacyjnych, Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Ośrodkiem Rozwoju Edukacji, Programem Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (United Nations Development Programme) i wieloma organizacjami pozarządowymi.
Z pytaniem o kształt szkoły przyszłości mierzą się praktycy, ekspertki i badacze edukacji na całym świecie. Przeczytaj, jak może wyglądać przyszłość edukacji.
Tylko 36% ósmoklasistów deklaruje, że innym ludziom można ufać […]. To bardzo zła informacja. Kapitalne znaczenie zaufania dla poziomu kapitału społecznego […] powinno skłaniać nas do zdwojonych wysiłków na rzecz odwrócenia tego trendu.
Od 30 lat wspieramy szkoły, by z dobrych stawały się szkołami marzeń. Robimy to, wspierając ich kadry. Tak jest i tym razem. Projekty edukacyjne CEO na 2023/2024 są dla nauczycielek, nauczycieli, dyrektorów i dyrektorek, którzy chcą zadbać o siebie, znów czerpać radość z uczenia i czuć wdzięczność otoczenia.