Odpowiada za rozwijanie głębokiego uczenia się w szkołach zrzeszonych w Laboratorium i Klubie Szkół uczących się. Jest trenerką, autorką publikacji, tworzy eksperckie materiały merytoryczne, warsztaty dla nauczycieli, liderów i trenerów. Jako asystentka szkół w działaniu Całościowy rozwój szkoły wspiera nauczycieli w doskonaleniu metod pracy.
Jest absolwentką biologii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza i wychowania fizycznego na AWF w Poznaniu. Ukończyła kurs trenerski Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych, Coaching, Tutoring oraz Trening umiejętności interpersonalnych w Kaliskiej Akademii Trenerów Oświaty. Ma wieloletnie doświadczenie pracy od szkoły podstawowej po edukację dorosłych (od 1980 r.). Stale inwestuje w swój rozwój.
Odpowiada za rozwijanie głębokiego uczenia się w szkołach zrzeszonych w Laboratorium i Klubie Szkół uczących się. Jest trenerką, autorką publikacji, tworzy eksperckie materiały merytoryczne, warsztaty dla nauczycieli, liderów i trenerów. Jako asystentka szkół w działaniu Całościowy rozwój szkoły wspiera nauczycieli w doskonaleniu metod pracy.
Czytaj więcej
Zwiń
Jest absolwentką biologii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza i wychowania fizycznego na AWF w Poznaniu. Ukończyła kurs trenerski Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych, Coaching, Tutoring oraz Trening umiejętności interpersonalnych w Kaliskiej Akademii Trenerów Oświaty. Ma wieloletnie doświadczenie pracy od szkoły podstawowej po edukację dorosłych (od 1980 r.). Stale inwestuje w swój rozwój.
Jak nauczyć uczniów przyjmować motywację wysokiej jakości? Zadbaj o warunki, w których będą mogli realizować swoje potrzeby autonomii, przynależności i kompetencji. W artykule proponujemy dobre i skuteczne praktyki. Wersja audio poniżej.
Każdy ma wpływ na swoją motywację. Aby jednak uczennice i uczniowie mogli przyjąć optymalną motywację, konieczne jest stworzenie warunków, w których poczują swoją autonomię, przynależność i relacje z grupą oraz uwierzą w swoje kompetencje i swoją sprawczość. Wersja audio poniżej.
Narada z uczniami nad ustaleniem oceny klasyfikacyjnej może rozwiązać wiele trudności. Przedstawiamy 3 modele narady: z całą klasą, z jej częścią i rozmowę indywidualną z uczniem lub uczennicą.