Odpowiada za rozwijanie głębokiego uczenia się w szkołach zrzeszonych w Laboratorium i Klubie Szkół uczących się. Jest trenerką, autorką publikacji, tworzy eksperckie materiały merytoryczne, warsztaty dla nauczycieli, liderów i trenerów. Jako asystentka szkół w działaniu Całościowy rozwój szkoły wspiera nauczycieli w doskonaleniu metod pracy.
Jest absolwentką biologii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza i wychowania fizycznego na AWF w Poznaniu. Ukończyła kurs trenerski Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych, Coaching, Tutoring oraz Trening umiejętności interpersonalnych w Kaliskiej Akademii Trenerów Oświaty. Ma wieloletnie doświadczenie pracy od szkoły podstawowej po edukację dorosłych (od 1980 r.). Stale inwestuje w swój rozwój.
Odpowiada za rozwijanie głębokiego uczenia się w szkołach zrzeszonych w Laboratorium i Klubie Szkół uczących się. Jest trenerką, autorką publikacji, tworzy eksperckie materiały merytoryczne, warsztaty dla nauczycieli, liderów i trenerów. Jako asystentka szkół w działaniu Całościowy rozwój szkoły wspiera nauczycieli w doskonaleniu metod pracy.
Czytaj więcej
Zwiń
Jest absolwentką biologii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza i wychowania fizycznego na AWF w Poznaniu. Ukończyła kurs trenerski Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych, Coaching, Tutoring oraz Trening umiejętności interpersonalnych w Kaliskiej Akademii Trenerów Oświaty. Ma wieloletnie doświadczenie pracy od szkoły podstawowej po edukację dorosłych (od 1980 r.). Stale inwestuje w swój rozwój.
Katarzyna Pijanowska Małgorzata Ostrowska Ewelina Gorczyca
W ostatnim miesiącu nauki szkoły intensywnie pracują nad przygotowaniem do egzaminów. Organizują liczne powtórki i egzaminy próbne. Wierzą w efektywność takiego postępowania. Istnieją jednak praktyki, które przynoszą lepsze rezultaty. O nich właśnie jest nasz tekst.
Informacja zwrotna powinna wzmacniać młodych ludzi i wspierać ich w uczeniu się. Poznaj wskazówki, które pomogą Ci dobrze udzielać informacji zwrotnej.
Ewelina Gorczyca Katarzyna Pijanowska Małgorzata Ostrowska
Wnioski o tym, co pomaga się uczyć grupujemy w 4 obszary, które są ze sobą nierozerwalnie związane: zwiększanie motywacji, wzmacnianie pamięci, inicjowanie współpracy oraz tworzenia sprzyjających warunków.