Zajmuje się programami, które wspierają samorządność uczniowską i szkolną demokrację. Koordynował Sejm Dzieci i Młodzieży oraz projekty realizowane przez Centrum Edukacji Obywatelskiej w Gruzji. Autor lub współautor materiałów edukacyjnych, scenariuszy zajęć i poradników (m.in. „Szkoła demokracji. Praktyczny poradnik o współdecydowaniu w szkole”, „Samorząd uczniowski – poradnik dla opiekuna”, „Wybory do władz samorządu uczniowskiego”). Najbardziej lubi bezpośrednią pracę z uczniami i nauczycielami podczas różnego rodzaju treningów, warsztatów i letnich szkół.
Zajmuje się programami, które wspierają samorządność uczniowską i szkolną demokrację. Koordynował Sejm Dzieci i Młodzieży oraz projekty realizowane przez Centrum Edukacji Obywatelskiej w Gruzji. Autor lub współautor materiałów edukacyjnych, scenariuszy zajęć i poradników (m.in. Szkoła demokracji. Praktyczny poradnik o współdecydowaniu w szkole; Samorząd uczniowski – poradnik dla opiekuna; Wybory do władz samorządu uczniowskiego). Najbardziej lubi bezpośrednią pracę z uczniami i nauczycielami podczas różnego rodzaju treningów, warsztatów i letnich szkół.
W Centrum Edukacji Obywatelskiej od 30 lat stoimy po stronie nauczycieli i dyrektorów szkół. Właśnie prowadzimy rekrutację do bezpłatnych projektów wsparcia.
Dzień 24 lutego mocno zapadł nam w pamięci. Wielu z nas może czuć, że powinniśmy w jakiś sposób zasygnalizować go na swoich lekcjach. Warto jednak być z tym ostrożnym. Zobacz co robić, a czego nie robić w klasie w dniu, w którym rok temu wybuchła wojna.
Samorząd uczniowski należy do uczniów i uczennic. To oni i one ustalają jego regulamin. Mogą jednak potrzebować Twojego wsparcia. Dowiedz się, w jaki sposób napisać regulamin samorządu i jakie przepisy powinien zawierać.