Koordynuje działania w ramach cyklu „Odporna szkoła”, które wspierają nauczycieli i nauczycielki w codziennej pracy. Prowadzi warsztaty i szkolenia, jest autorką kursów internetowych i artykułów edukacyjnych.
Absolwentka filologii polskiej, glottodydaktyczka, trenerka i edukatorka. Ukończyła kurs Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych. Jej największą pasją jest uczenie się. W CEO pracuje od października 2020. Wcześniej przez wiele lat tworzyła i prowadziła kursy dla dzieci i młodzieży.
Koordynuje działania w ramach cyklu „Odporna szkoła”, które wspierają nauczycieli i nauczycielki w codziennej pracy. Prowadzi warsztaty i szkolenia, jest autorką kursów internetowych i artykułów edukacyjnych.
Czytaj więcej
Zwiń
Absolwentka filologii polskiej, glottodydaktyczka, trenerka i edukatorka. Jej największą pasją jest uczenie się. W CEO pracuje od października 2020. Wcześniej przez wiele lat tworzyła i prowadziła kursy dla dzieci i młodzieży.
Jak nauczyć uczniów przyjmować motywację wysokiej jakości? Zadbaj o warunki, w których będą mogli realizować swoje potrzeby autonomii, przynależności i kompetencji. W artykule proponujemy dobre i skuteczne praktyki. Wersja audio poniżej.
Każdy ma wpływ na swoją motywację. Aby jednak uczennice i uczniowie mogli przyjąć optymalną motywację, konieczne jest stworzenie warunków, w których poczują swoją autonomię, przynależność i relacje z grupą oraz uwierzą w swoje kompetencje i swoją sprawczość. Wersja audio poniżej.
Katarzyna Pijanowska, Małgorzata Ostrowska, Ewelina Gorczyca
W ostatnim miesiącu nauki szkoły intensywnie pracują nad przygotowaniem do egzaminów. Organizują liczne powtórki i egzaminy próbne. Wierzą w efektywność takiego postępowania. Istnieją jednak praktyki, które przynoszą lepsze rezultaty. O nich właśnie jest nasz tekst.