Zajmuje się przede wszystkim tematyką wychowawczą. Jest odpowiedzialna za tworzenie materiałów edukacyjnych oraz szkolenia dla nauczycieli i dyrektorów szkół.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (filologia klasyczna) oraz studiów podyplomowych w Instytucie Badań Literackich PAN (filologia polska, wiedza o kulturze). Nauczycielka mindfulness i compassion (Institute for Mindfulness-based Approaches i Polski Instytut Mindfulness). Ukończyła kurs trenerski Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych. Przez 27 lat pracowała jako nauczycielka licealna. Prowadzi kursy i warsztaty dla dorosłych i młodzieży dotyczące przede wszystkim redukcji stresu, rezyliencji i regulacji emocji. Prowadzi bloga mindfulnessowego „Stacja Teraz”.
Zajmuje się przede wszystkim tematyką wychowawczą. Jest odpowiedzialna za tworzenie materiałów edukacyjnych oraz szkolenia dla nauczycieli i dyrektorów szkół.
Czytaj więcej
Zwiń
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (filologia klasyczna) oraz studiów podyplomowych w Instytucie Badań Literackich PAN (filologia polska, wiedza o kulturze). Nauczycielka mindfulness i compassion (Institute for Mindfulness-based Approaches i Polski Instytut Mindfulness). W trakcie kursu trenerskiego Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych. Przez 27 lat pracowała jako nauczycielka licealna. Prowadzi kursy i warsztaty dla dorosłych i młodzieży dotyczące przede wszystkim redukcji stresu, rezyliencji i regulacji emocji. Prowadzi bloga mindfulnessowego „Stacja Teraz”.
Mądry wypoczynek to nie tylko inwestycja w samego lub samą siebie. I na pewno nie egoizm, ponieważ wypoczęci współpracujemy efektywniej, jesteśmy bardziej produktywni i kreatywni. Wykorzystaj nadchodzące wolne dni na relaks.
To właśnie oddziaływania wychowawcze tworzą klimat, w którym uczniowie mogą się uczyć i rozwijać swój potencjał. Jak zatem wzmocnić nauczycieli wychowawców w pełnieniu tej trudnej i odpowiedzialnej funkcji?