Twórczyni i kierowniczka kursów e-learningowych dla nauczycieli i nauczycielek, autorka materiałów i narzędzi edukacyjnych, aktywna trenerka. Wspiera nauczycieli w uczeniu o współczesnym świecie oraz współzależnościach i wyzwaniach globalnych. Zaangażowana przede wszystkim w program „Globalna szkoła”.
Absolwentka ochrony środowiska na Uniwersytecie Warszawskim oraz kursu Szkoły Trenerskiej Organizacji Pozarządowych. Od lat związana jest z warszawskim sektorem pozarządowym. Pracowała przy projektach z zakresu edukacji ekologicznej i globalnej oraz współpracy rozwojowej.
Twórczyni i kierowniczka kursów e-learningowych dla nauczycieli i nauczycielek, autorka materiałów i narzędzi edukacyjnych, aktywna trenerka. Wspiera nauczycieli w uczeniu o współczesnym świecie oraz współzależnościach i wyzwaniach globalnych. Zaangażowana przede wszystkim w program „Globalna szkoła”.
Czytaj więcej
Zwiń
Absolwentka ochrony środowiska na Uniwersytecie Warszawskim oraz kursu Szkoły Trenerskiej Organizacji Pozarządowych. Od lat związana jest z warszawskim sektorem pozarządowym. Pracowała przy projektach z zakresu edukacji ekologicznej i globalnej oraz współpracy rozwojowej.
Czy szkoła może włączyć się w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju? Czym one są i po co je ustanowiono? Odpowiadamy na te pytania w związku ze Szczytem Klimatycznym COP24 w Katowicach.