Menedżerka oświaty, doradczyni zawodowa, trenerka, nauczycielka francuskiego i polskiego jako obcego. W przeszłości dyrektorka Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych WSiP, gdzie zajmowała się doskonaleniem zawodowym nauczycieli, a także dyrektorka Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą.
Z wykształcenia filolożka. Obszarami jej zainteresowań są problematyka uczniowskiej aktywności, nowoczesne technologie w procesie uczenia się – nauczania, zagadnienia przywództwa oraz wdrażanie zmiany.
Menedżerka oświaty, doradczyni zawodowa, trenerka, nauczycielka francuskiego i polskiego jako obcego. W przeszłości dyrektorka Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych WSiP, gdzie zajmowała się doskonaleniem zawodowym nauczycieli, a także dyrektorka Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą.
Czytaj więcej
Zwiń
Z wykształcenia filolożka. Obszarami jej zainteresowań są problematyka uczniowskiej aktywności, nowoczesne technologie w procesie uczenia się – nauczania, zagadnienia przywództwa oraz wdrażanie zmiany.
Polska szkoła potrzebuje innowatorów – nauczycieli z pasją, którzy otwierają się na zmianę, poszukując nowych metod pracy. Innowacje pedagogiczne stanowią narzędzie nie do przecenienia we wdrażaniu zmiany w szkole, bo dają możliwość modyfikacji programu, metod bądź organizacyjnych form nauczania.
Konstruktywistyczne podejście do nauczania-uczenia się, stawiające ucznia w centrum tego procesu, przyniosło zupełnie nowe spojrzenie na uczniowski błąd.