Wraz z zespołem realizuje program „Szkoła Twórczych Praktyk”. Współtworzy kursy, warsztaty i szkolenia oferowane w programie. Selekcjonuję filmy dostępne na platformie filmowej CEO.
Jest absolwentką lingwistyki stosowanej, kulturoznawstwa i psychologii. Obszarem jej zainteresowania jest film – jego oddziaływanie na widzów i społeczeństwa oraz potencjał edukacyjny. W CEO pracuje od kwietnia 2015 roku. Wcześniej prowadziła własną fundację. Obecnie popularyzuje edukację filmową w ramach pracy Zespołu Edukatorów Filmowych (ZEF), który promuje mądre kino dla dzieci i młodzieży.
Wraz z zespołem realizuje program „Szkoła Twórczych Praktyk”. Współtworzy kursy, warsztaty i szkolenia oferowane w programie. Selekcjonuję filmy dostępne na platformie filmowej CEO.
Czytaj więcej
Zwiń
Jest absolwentką lingwistyki stosowanej, kulturoznawstwa i psychologii. Obszarem jej zainteresowania jest film – jego oddziaływanie na widzów i społeczeństwa oraz potencjał edukacyjny. W CEO pracuje od kwietnia 2015 roku. Wcześniej prowadziła własną fundację. Obecnie popularyzuje edukację filmową w ramach pracy Zespołu Edukatorów Filmowych (ZEF), który promuje mądre kino dla dzieci i młodzieży.
Koncepcja kompetencji społeczno-emocjonalnych jest jedną z narracji, która próbuje uporządkować i podsumować naszą wiedzę na temat narzędzi, które pomagają osiągnąć sukces i dbać o dobrostan. By rozwijać je w szkole, warto wykorzystać film.
Psychoedukacja z wykorzystaniem filmów może mieć szerokie zastosowanie i rozciągać się na sferę poznawczą, behawioralną i emocjonalną życia odbiorców i odbiorczyń.