Kieruje zespołem realizującym działania edukacji kulturowej, w szczególności program „Szkoła twórczych praktyk””. Specjalizuje się w edukacji historycznej. Promuje takie nauczanie historii, aby pomagała w rozumieniu współczesnych zjawisk. Wspiera realizację młodzieżowych projektów lokalnych metodami partycypacyjnymi.
Absolwent politologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów zarządzania kulturą na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada uprawnienia pedagogiczne. W CEO od 2020 roku. Wcześniej pracował w Dziale Edukacji Muzeum Warszawy. Prowadzi blog filmowy „Całe życie w kinie” i pisze książki dla czytelników w różnym wieku.
Kieruje zespołem realizującym działania edukacji kulturowej, w szczególności program „Szkoła twórczych praktyk””. Specjalizuje się w edukacji historycznej. Promuje takie nauczanie historii, aby pomagała w rozumieniu współczesnych zjawisk. Wspiera realizację młodzieżowych projektów lokalnych metodami partycypacyjnymi.
Czytaj więcej
Zwiń
Absolwent politologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów zarządzania kulturą na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada uprawnienia pedagogiczne. W CEO od 2020 roku. Wcześniej pracował w Dziale Edukacji Muzeum Warszawy. Prowadzi blog filmowy „Całe życie w kinie” i pisze książki dla czytelników w różnym wieku.
Podczas lekcji muzealnej zawsze ktoś będzie się nudził. Warto jednak zastanowić się, jak tego uniknąć oraz jak dzięki wizycie w muzeum osiągnąć konkretną korzyść edukacyjną.
Czego poza wiedzą o architekturze uczy edukacja przestrzenna? I czy może nas przygotować na wyzwania współczesności? Przeczytaj wywiad z Małgorzatą Minchberg, artystką wizualną i doktor pedagogiki twórczości, animatorką kultury, twórczynią i realizatorką projektów artystyczno-edukacyjnych.
Nie odległe i obce, ale bliskie i żywe – poznajcie postacie zasłużone dla odzyskania niepodległości. Nasza propozycja zajęć poświęconych niepodległości opiera się na próbie zrozumienia wyborów ojców i matek niepodległości oraz analizie czynników, które kształtowały ich biografie (jak chociażby płeć).