Kieruje zespołem realizującym działania edukacji kulturowej, w szczególności program „Szkoła twórczych praktyk””. Specjalizuje się w edukacji historycznej. Promuje takie nauczanie historii, aby pomagała w rozumieniu współczesnych zjawisk. Wspiera realizację młodzieżowych projektów lokalnych metodami partycypacyjnymi.
Absolwent politologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów zarządzania kulturą na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada uprawnienia pedagogiczne. W CEO od 2020 roku. Wcześniej pracował w Dziale Edukacji Muzeum Warszawy. Prowadzi blog filmowy „Całe życie w kinie” i pisze książki dla czytelników w różnym wieku.
Kieruje zespołem realizującym działania edukacji kulturowej, w szczególności program „Szkoła twórczych praktyk””. Specjalizuje się w edukacji historycznej. Promuje takie nauczanie historii, aby pomagała w rozumieniu współczesnych zjawisk. Wspiera realizację młodzieżowych projektów lokalnych metodami partycypacyjnymi.
Czytaj więcej
Zwiń
Absolwent politologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów zarządzania kulturą na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada uprawnienia pedagogiczne. W CEO od 2020 roku. Wcześniej pracował w Dziale Edukacji Muzeum Warszawy. Prowadzi blog filmowy „Całe życie w kinie” i pisze książki dla czytelników w różnym wieku.
Fakt poruszania przez szkoły kontrowersyjnej społecznie problematyki historycznej dowodzi nie tylko ich użyteczności dla uczniów, lecz także potwierdza, że podstawa programowa jest rzetelnie realizowana.
Podczas lekcji muzealnej zawsze ktoś będzie się nudził. Warto jednak zastanowić się, jak tego uniknąć oraz jak dzięki wizycie w muzeum osiągnąć konkretną korzyść edukacyjną.
Czego poza wiedzą o architekturze uczy edukacja przestrzenna? I czy może nas przygotować na wyzwania współczesności? Przeczytaj wywiad z Małgorzatą Minchberg, artystką wizualną i doktor pedagogiki twórczości, animatorką kultury, twórczynią i realizatorką projektów artystyczno-edukacyjnych.