Aktywista społeczny, współzałożyciel Centrum Edukacji Obywatelskiej i jej były prezes. Trener, pedagog i psycholog, członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Od pięćdziesięciu lat inicjator i lider wielu przedsięwzięć edukacyjnych. Jest autorem publikacji eksperckich i specjalistycznych.
Prowadzi Studia Podyplomowe Liderów Oświaty, które pozwalają dyrektorom na nowo spojrzeć na przywództwo w szkole.
Aktywista społeczny, współzałożyciel Centrum Edukacji Obywatelskiej i jej były prezes. Trener, pedagog i psycholog, członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Od pięćdziesięciu lat inicjator i lider wielu przedsięwzięć edukacyjnych. Jest autorem publikacji eksperckich i specjalistycznych.
Opublikowany w lutym 2021 roku raport z badań prowadzonych w szkołach amerykańskich w ciągu ostatnich 20 lat (How Principals Affect Students and Schools: A Systematic Synthesis of Two Decades of Research2) potwierdza wcześniejsze wnioski badawcze, że wpływ dyrektora na osiągnięcia uczniów i uczennic jest jednym z najbardziej znaczących w edukacji.