Kieruje pracami Działu Edukacji Globalnej i Ekologicznej. Jako członkini zarządu Fundacji nadzoruje prace 3 innych działów programowych. Autorka programów edukacyjnych, publikacji i kursów e-learningowych z zakresu edukacji globalnej, międzykulturowej i ekologicznej. Tworzy i redaguje scenariusze zajęć oraz materiały edukacyjne. Chętnie wypracowuje je wspólnie z nauczycielami i nauczycielkami podczas warsztatów i spotkań grup roboczych.
W Centrum Edukacji Obywatelskiej pracuje od 2013 roku. Koordynowała m.in. projekty: „W świat z klasą” oraz „Rozmawiajmy o uchodźcach”. Jest absolwentką arabistyki i islamistyki na Uniwersytecie Warszawskim, stosunków międzynarodowych ze specjalizacją w zakresie międzynarodowej współpracy rozwojowej w Collegium Civitas oraz Akademii Treningu Antydyskryminacyjnego. Członkini ruchu Climate Reality.
Kieruje pracami Działu Edukacji Globalnej i Ekologicznej. Jako członkini zarządu Fundacji nadzoruje prace działów 3 innych działów programowych. Autorka programów edukacyjnych, publikacji i kursów e-learningowych z zakresu edukacji globalnej, międzykulturowej i ekologicznej. Tworzy i redaguje scenariusze zajęć oraz materiały edukacyjne. Chętnie wypracowuje je wspólnie z nauczycielami i nauczycielkami, podczas warsztatów i spotkań grup roboczych.
Czytaj więcej
Zwiń
W Centrum Edukacji Obywatelskiej pracuje od 2013 roku. Koordynowała m.in. projekty: „W świat z klasą” oraz „Rozmawiajmy o uchodźcach”. Jest absolwentką arabistyki i islamistyki na Uniwersytecie Warszawskim, stosunków międzynarodowych ze specjalizacją w zakresie międzynarodowej współpracy rozwojowej w Collegium Civitas oraz Akademii Treningu Antydyskryminacyjnego. Członkini ruchu Climate Reality.
Julia Godorowska, Elżbieta Krawczyk, Weronika Rzeżutka-Wróblewska
Temat uchodźców, którzy przez granicę z Białorusią próbują przedostać się do Polski, jest na okładkach gazet i w głównych serwisach newsowych. Sprawdź, jak przygotować się do rozmowy z młodymi ludźmi, by móc odpowiedzieć na ich pytania.
Młodzi ludzie w całej Polsce dostrzegają problemy swojego najbliższego otoczenia i wyzwania, jakie stawia przed nimi szybko zmieniający się świat. Szkoła, która jest dla nich miejscem autentycznego rozwoju również nie powinna pozostawać na nie obojętna.