Z organizacją związany od 2005 roku, od 2018 jest jej prezesem. Ekspert edukacyjny, z wykształcenia doktor socjologii (Uniwersytet SWPS) i politolog (Uniwersytet Warszawski).
Zajmuje się m.in. rozwojem kompetencji przyszłości, strategiami wprowadzania oddolnych zmian w szkołach oraz edukacją obywatelską i edukacją o polityce. Autor publikacji naukowych i ekspertyz, a także publikacji metodycznych i przewodników dla nauczycieli oraz dyrekcji szkół. Inicjator i twórca programów edukacyjnych i programów doskonalenia dla placówek oświatowych.
Członek Rady Programowej Centrum Nauki Kopernik. Uczestnik programu International Visitor Leadership Program Departamentu Stanu USA. Absolwent Leadership Academy for Poland.
Jako ekspert współpracuje lub współpracował m.in. z Ministerstwem Edukacji Narodowej, Instytutem Badań Edukacyjnych, Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Ośrodkiem Rozwoju Edukacji, Programem Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (United Nations Development Programme) i wieloma organizacjami pozarządowymi.
Z organizacją związany od 2005 roku, od 2018 jest jej prezesem. Ekspert edukacyjny, z wykształcenia doktor socjologii (Uniwersytet SWPS) i politolog (Uniwersytet Warszawski).
Zajmuje się m.in. rozwojem kompetencji przyszłości, strategiami wprowadzania oddolnych zmian w szkołach oraz edukacją obywatelską i edukacją o polityce. Autor publikacji naukowych i ekspertyz, a także publikacji metodycznych i przewodników dla nauczycieli oraz dyrekcji szkół. Inicjator i twórca programów edukacyjnych i programów doskonalenia dla placówek oświatowych.
Czytaj więcej
Zwiń
Członek Rady Programowej Centrum Nauki Kopernik. Uczestnik programu International Visitor Leadership Program Departamentu Stanu USA. Absolwent Leadership Academy for Poland.
Jako ekspert współpracuje lub współpracował m.in. z Ministerstwem Edukacji Narodowej, Instytutem Badań Edukacyjnych, Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Ośrodkiem Rozwoju Edukacji, Programem Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (United Nations Development Programme) i wieloma organizacjami pozarządowymi.
Dopiero jednakowy dla całego systemu edukacji katalog kompetencji przyszłości umożliwi ich długotrwały i skuteczny rozwój przez cały okres kształcenia w szkole podstawowej i ponadpodstawowej.
Fundamentem szkoły dobrze przygotowującej młodych na przyszłość, której nie znamy, powinna być nowa równowaga pomiędzy wiedzą, kompetencjami a podmiotowością uczennic i uczniów.