Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Współpraca

Kampania „Bądź kumplem, nie dokuczaj” z Cartoon Network

Razem z zespołem Cartoon Network zachęcaliśmy uczennice i uczniów szkół podstawowych, do tego by byli dla siebie życzliwi. Materiały edukacyjne, które przygotowaliśmy w ramach kampanii “Bądź kumplem! Nie dokuczaj”, dotarły do kilku tysięcy nauczycieli z całej Polski!

PartnerCartoon Network
BranżaRozrywka i media
UsługaMateriały edukacyjne zgodne z celami kampanii
Kiedylistopad 2020

Co zrobiliśmy

Opracowaliśmy przewodnik dydaktyczny, scenariusze lekcji oraz minizadania i miniprojekty. Były dopasowane dopasowane do etapu nauczania (edukacja wczesnoszkolna, klasy IV-VI i VII-VIII), a także do pracy zdalnej (bo w takim trybie w czasie kampanii pracowały szkoły). 

Nauczycielki i nauczyciele mogli wykorzystać nasze materiały m.in. na lekcjach wychowawczych. Dzięki nim przeprowadzili naprawdę ciekawe lekcje, na których uczniowie lepiej zrozumieli, co to znaczy i dlaczego warto być życzliwym. 

Zajęliśmy się także promocją materiałów wśród nauczycieli. Na naszym profilu na Facebooku, który obserwuje ponad 40 tysięcy osób, zachęcaliśmy ich, by włączyli się w kampanię i wykorzystali nasze materiały. Promowaliśmy je także w naszym newsletterze skierowanym do nauczycieli i dyrektorów (ponad 30 tysięcy odbiorców).

Dotarliśmy z kampanią “Bądź kumplem! Nie dokuczaj!” do kilku tysięcy nauczycieli, pedagogów oraz bibliotekarzy, którzy przeprowadzili w swoich klasach lekcje na temat życzliwości. Materiały spotkały się z ciepłym przyjęciem i znalazły się na liście najbardziej popularnych wśród naszych odbiorców w roku 2020! 

Po lewej stronie grafiki uśmiechnięty Kamil Stoch wyciąga rękę z podniesionym do góry kciukiem. Po prawej napis "Bądź kumplem nie dokuczaj" oraz adres strony www badzkumplem.cartoonnetwork.pl. Na dole logotypy organizacji.
Jednym z ambasadorów kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” był Kamil Stoch

Jaki był kontekst

W codziennej krzątaninie czasem może brakuje nam czasu i uwagi, by na co dzień rozmawiać z młodymi ludźmi o tym, jak ważna jest wzajemna życzliwość.

By zwrócić uwagę na tę ważną postawę, Cartoon Network przeprowadziło kampanię z udziałem gwiazd, które młodzi ludzie znają i podziwiają. Były to m.in. Kamil Stoch, Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak.

Organizatorzy kampanii chcieli zainspirować też nauczycieli i rodziców, by poruszali ten temat na lekcjach lub w domu. Dlatego powstały materiały edukacyjne we współpracy z ekspertkami i ekspertami z Centrum Edukacji Obywatelskiej. 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych rozumianych jako otrzymywanie newslettera oraz informacji o produktach i usługach edukacyjnych oferowanych przez CEO, poprzez przesyłanie informacji za pomocą poczty elektronicznej, na podany adres e-mail [zg. z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz. 1422 ze zm.)]. Nasza polityka prywatności