Kieruje pracą kilkunastoosobowego zespołu w projekcie „Szkoła dla innowatora”, który wspiera szkoły i rozwija u młodych ludzi kompetencje przyszłości. Jest także jedną z osób zarządzających fundacją. Jako członkini zarządu nadzoruje pracę działu finansowo-księgowego oraz odpowiada za planowanie strategiczne i programowe organizacji. Pełni nadzór nad spółką zależną Civitas sp. z o.o.
Specjalizuje się w projektach edukacyjnych, szkoleniowych i sieciujących, które są skierowane do dyrektorów, nauczycieli i młodzieży. Z wykształcenia biolożka oraz socjolożka w zakresie stosowanych nauk społecznych.
Od ponad 20 lat jest zawodowo związana z organizacjami pozarządowymi.
Kieruje pracą kilkunastoosobowego zespołu w projekcie „Szkoła dla innowatora”, który wspiera szkoły i rozwija u młodych ludzi kompetencje przyszłości. Jest także jedną z osób zarządzających fundacją. Jako członkini zarządu nadzoruje pracę działu finansowo-księgowego oraz odpowiada za planowanie strategiczne i programowe organizacji. Pełni nadzór nad spółką zależną Civitas sp. z o.o.
Czytaj więcej
Zwiń
Specjalizuje się w projektach edukacyjnych, szkoleniowych i sieciujących, które są skierowane do dyrektorów, nauczycieli i młodzieży. Z wykształcenia biolożka oraz socjolożka w zakresie stosowanych nauk społecznych.
Od ponad 20 lat jest zawodowo związana z organizacjami pozarządowymi.
Poznaj 8 scenariuszy zajęć rozwijających kompetencje proinnowacyjne przeznaczonych dla uczniów i uczennic klas VII. Głównym celem tych scenariuszy jest praca nad rozwijaniem u uczniów i uczennic umiejętności behawioralnych, które pozwolą im lepiej poznać samych siebie i dają im narzędzia do dalszej pracy nad sobą.
W “Szkole dla innowatora” pokazujemy, że inwentaryzacja pozwala uporządkować to, co robimy w szkole. Jeżeli chcemy się rozwijać, to najpierw musimy stworzyć przestrzeń na nowe rzeczy. Poznaj nasze podejście do inwentaryzacji i pobierz scenariusz warsztatu, który pozwoli Ci ją przeprowadzić.