Pedagożka specjalna, socjoterapeutka, trenerka, autorka. Od wielu lat zajmuje się problematyką pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Prowadzeni i organizuje szkolenia, opracowuje programy szkoleń, kursów e-learningowych, poradniki i materiały edukacyjne adresowane do pracowników oświaty. Zajmuje się również redakcją merytoryczną materiałów dla pracowników systemu oświaty.
Znajomość i doświadczenie w zakresie funkcjonowania placówek oświatowych zdobywała, pracując w szkołach (w tym szkole przyszpitalnej), poradni psychologiczno-pedagogicznej, KOWEZ, CMPPP, ORE. Współpracowała także z innymi organizacjami pozarządowymi.
W Centrum Edukacji Obywatelskiej koordynuje m.in. kurs „Jak pomóc uczniom opanować stres?”
Pedagog specjalny, socjoterapeuta, trener, autor. Od wielu lat zajmuje się problematyką pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Posiada doświadczenie w prowadzeniu i organizacja szkoleń, opracowywaniu programów szkoleń, kursów e-learningowych, poradników i materiałów edukacyjnych adresowanych do pracowników oświaty. Zajmuje się również redakcją merytoryczną materiałów dla pracowników systemu oświaty.
Czytaj więcej
Zwiń
Znajomość i doświadczenie w zakresie funkcjonowania placówek oświatowych zdobywała pracując w szkołach (w tym szkole przyszpitalnej), poradni psychologiczno-pedagogicznej, KOWEZ, CMPPP, ORE. Współpracowała także z innymi organizacjami pozarządowymi.
Katarzyna Leśniewska, Katarzyna Małek, Michał Tragarz
Dzień 24 lutego mocno zapadł nam w pamięci. Wielu z nas może czuć, że powinniśmy w jakiś sposób zasygnalizować go na swoich lekcjach. Warto jednak być z tym ostrożnym. Zobacz co robić, a czego nie robić w klasie w dniu, w którym rok temu wybuchła wojna.